יום ראשון, 4 באפריל 2010

"חנה והבלוג- שם זמני" על שום מה?

מועדים לשמחה
קיבלנו משימה: לפתוח בלוג לימודי ולרשום בו מחשבות, דעות, מסקנות וכל העולה על הדעת, בהיבט לימודי כי הבלוג שלנו "משמש לצורכי למידה". מה זה אומר? ובכלל- אני ובלוג?! בלוג ואני?! האחרונה שתהיה מוכנה לחשיפה שכזו. עד כמה חשיפה זה מחייב וכמה החלק "הלימודי" מגן עליך, אם בכלל, מפני חשיפה? התלבטתי לגבי שם הבלוג. בתחילה קראתי לו רק "חנה". רציתי להוסיף "הבלוג של חנה", אבל זה נראה לי לא טבעי לי. לכן החלטתי שאתן לו שם זמני, עד שארגיש שהבלוג שלי ואני מחוברת לעניין.
אודה שיש בי סקרנות כיצד אוכל לרתום "בלוג" לתחום ההוראה שלי וכיצד הוא יכול לשרת את תלמידי... יש לי שנה לגלות זאת... מאמינה שעד אז הדברים יתבהרו...
פסח כשר ושמח,
חנה

תגובה 1:

  1. חנה המון בהצלחה בכתיבת הבלוג, מהכרותי הקצרה איתך ברור לי שיהיה מעניין, אני אוהבת את הכתיבה שלך אז תמשיכי לעדכן ולכתוב
    לי

    השבמחק